Campagne: Inspiratie in de regio
Voor de ‘Campagne inspiratie in de regio’ richten we ons op bezoekers van buiten de regio’s die in de regio Arnhem of/en of het Rijk van Nijmegen zijn of verblijven en inwoners die in de regio wonen. Zij vormen het grootste deel van het binnenlandse recreatieverkeer in de regio’s. Dit zijn bezoekers in de breedte van de Leefstijlvinder model, met uiteenlopende behoeften en voorkeuren.
De campagne is jaarrond zichtbaar maar ieder seizoen heeft z’n eigen thematiek. De focus zal liggen op de lente, zomer en herfst. Dan zetten we het thema centraal op onze website, in artikelen, social media, (online) advertising en pr-activiteiten. Daar profiteert de partner mooi van mee. Regionaal zoeken we de aandacht op en inspireren en informeren we bezoekers en inwoner over de regio.
Regio Arnhem
- Doelgroep: bezoekers en inwoners
- Focus lente, zomer en herfst
- Eropuit met de kids, fietsen en wandelen (routes), erfgoed (o.a. kastelen, WOII), musea, winkelen, recreatiegebieden, evenementen, eten & drinken, etc
Rijk van Nijmegen
- Doelgroep: bezoekers en inwoners
- Focus lente, zomer en herfst
- Fietsen en wandelen (routes), erfgoed (kastelen, romeinen), musea, winkelen, natuurgebieden, welness, wijn, evenementen, eten & drinken, etc.
Mogelijkheden
We bieden drie verschillende pakketten: Medium, Large en Extra Large. Wil de partner nog meer? Dan maken we een voorstel op maat, maar hiervoor willen we wel weten wat de wensen en behoeften zijn.
Begin 2023 maken we een jaarplan met meer bereikcijfers en KPI’s. Voor 1 januari willen we dus graag weten welke partners instappen!
Medium
- Vermelding op de speciale themapagina voor de doelgroep
- Opname in 1 artikel gepubliceerd op visitveluwe.nl en via social media
- Vermelding (incl. locatietag) in minimaal 3 social media posts per jaar
Large
- Vermelding op de speciale themapagina voor de doelgroep
- Opname 3 artikelen gepubliceerd op visitveluwe.nl en via social media
- Vermelding (incl. locatietag) in minimaal 3 social media posts per jaar
- Opname in minimaal 1 influencertrip of blog
- Opname in extern ingekochte media
Extra Large
- Vermelding op de speciale themapagina voor de doelgroep
- Opname 3 artikelen gepubliceerd op visitveluwe.nl en via social media
- Vermelding (incl. locatietag) in minimaal 5 social media posts per jaar
- Opname in minimaal 1 influencertrip of blog
- Opname in extern ingekochte media
- Gesponsorde social media post exclusief voor jouw bedrijf (binnen de gekozen doelgroep)
- Narrowcasting in de Citystore??
Maatwerk
Aanvullend op het extra large maken we een voorstel op maat. De invulling is afhankelijk van het budget en de wensen/behoeften van de partner.
Concept
Voor het Rijk van Nijmegen borduren we verder op het concept ‘MooiDichtbij’. Binnen het Rijk van Nijmegen liggen prachtige natuurgebieden met een diversiteit aan landschappen en een buitenlands karakter. Je hoeft dus niet ver om er echt even tussenuit te zijn.. We maken gebruik van vergelijkingen met locaties in het Rijk van Nijmegen en het buitenland, we laten locals aan het woord en gebruiken het mooiste beeldmateriaal om te laten zien dat het dichtbij huis ook heel mooi is.
Voor de regio Arnhem hebben we gekozen om te wachten met de ontwikkeling van een ‘campagneconcept’ in afwachting van de gesprekken over de merkenstrategie Arnhem en de Groene Metropool toekomstvisie.
Samenwerking is essentieel
De kracht van herhaling en samenwerking is essentieel om de benodigde contactmomenten op te bouwen en de marketingfunnel in te vullen. Samen zorgen we voor een kwalitatief goede en effectieve inzet van de marketinginvestering.
Met de awareness campagne ‘Gelderse streken’ werken we aan de bekendheid van de verschillende regio’s in Gelderland. Onze regionale thematische campagnes sluiten hierop aan qua doelgroep en inhoud. Hierin wekken we interesse op voor het regionale aanbod. Dit biedt de partner kansen, want de uiteindelijke conversie vindt daar plaats. Een juiste aansluiting op de eerdere fases in de klantreis is essentieel voor het realiseren van de optimale en kwalitatieve regiobeleving. Adviseer daarom om ook hun campagne af te stemmen, dan is de klantreis voltooid en daar profiteert de partner dus van!
Mogelijkheden
We bieden je drie verschillende pakketten: medium, large en extra Large.
Bereik
- Landingspagina: 25.000 bezoekers
- Artikel: ?? per artikel
- Facebook en Instagram: 9.000 per post
- Externe media-inkoop: ??
Samenwerking is essentieel
De kracht van herhaling en samenwerking is essentieel om de benodigde contactmomenten op te bouwen en de marketingfunnel in te vullen. Samen zorgen we voor een kwalitatief goede en effectieve inzet van de marketinginvestering.
Met de awareness campagne ‘Gelderse streken’ werken we aan de bekendheid van de verschillende regio’s in Gelderland. Onze regionale thematische campagnes sluiten hierop aan qua doelgroep en inhoud. Hierin wekken we interesse op voor het regionale aanbod. Dit biedt jou kansen, want de uiteindelijke conversie vindt plaats bij jou. Een juiste aansluiting op de eerdere fases in de klantreis is essentieel voor het realiseren van de optimale en kwalitatieve regiobeleving. Stem daarom ook jouw campagne af, voltooi de marketingfunnel en profiteer!